Bandırma, Erdek yöresinin üreticileri zehirsiz (doğal) bitki tedavi yöntemi olan Agrohomeopati ile tanıştı.
Sn. Ömer Görener’in daveti ile Erdek Pınar Otelde tam gün süren Agrohomeopati Temel Eğitimi gerçekleştirdim. Sadece beni davet etmemiş bölgedeki çoğunluğu zeytin yetiştiren üreticiler olmak üzere, köy muhtarları, İlçe Tarım Md.lüğü yetkilileri, Pınar otel bahçe sorumlularından oluşan çok açık fikirli ve elit bir topluluğu bir araya getirmiş. Böyle bir ortamda anlatmak çok keyifli idi.
Ömer beyde tüm eğitim boyunca bizle beraberdi. Onun zehirsiz tarıma geçme niyeti ile düzenlenen bu eğitimde katılımcıların her birine benim Agrohomeopati kitabımı hediye olarak vermesini de dikkate aldığımda Bandırma, Erdek ve çevresinde önümüzdeki dönemde zehirsiz tarımın gerçekleşmesi için ilk adımı attığını düşünüyorum. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ayrıca yardımcıları ve Pınar otel yönetici kadrosuna da gösterdikleri misafirperverlik için teşekkür ederim. Son olarak yardımcım Zaliha Yılmaz’a da eğitimdeki yardım ve katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.